Turistička zajednica Grada KrkaTuristička zajednica Grada Krka

grad povijesti i kulture

U Konobi Galija, 21. studenog 2017. godine, održana je sedma sjednica Skupštine Turističke zajednice Grada Krka kroz koju su okupljene zajednički proveli njezin predsjednik Darijo Vasilić i direktorica Turističkog ureda Turističke zajednice Grada Krka Nataša Jurina.

KrkNa samom početku verificiran je mandat novog člana Skupštine, i to Ivana Lončara kao predstavnika tvrtke Hoteli Krk d.o.o., a koji na tom mjestu mijenja njihovu dosadašnju predstavnicu Tatjanu Frančišković.

Nakon što je usvojena Službena bilješka s prethodnog zasjedanja, Nataša Jurina podnijela je Izvješće o radu za 2017., prezentiravši i ovogodišnje financije, odnosno, zbog povećanih prihoda u prva tri kvartala, rebalans Financijskog plana. Kako je naglasila tijekom svog izlaganja, i ovu ćemo godinu sigurno pamtiti po iznimnim rezultatima, jer već je u kolovozu zabilježeno više od milijun noćenja, čime smo i nadalje ostali u nevelikom društvu jadranskih destinacija koje se mogu pohvaliti tako respektabilnim ostvarenjem.

Zadržavajući se na ovogodišnjoj statistici kojom je obuhvaćeno prvih devet mjeseci, tumači Jurina, na našem je području (u kategoriziranom smještaju) ostvareno 207.662 dolaska i 1.226.612 noćenja, a u komparaciji s prošlogodišnjim rezultatima, u dolascima je zabilježeno povećanje od 10%, a u noćenjima od čak 11%, što predstavlja rezultat jačeg turističkog prometa realiziranog posebice u razdoblju pred i posezone. U ovom kontekstu važno je spomenuti i značajan rast noćenja zabilježenih u okolici grada Krka, dakle u svim onim manjim i od mora udaljenijim mjestima u kojima ozbiljnijih turističkih kretanja donedavno gotovo uopće nije bilo, nastavlja Jurina, napominjući kako su ondje zabilježeni skokovi u broju noćenja (koji u pojedinim mjestima dosižu i 20%) rezultat ulaganja u smještajne segmente visokokvalitetne ruralne ponude za kojima danas vlada velika potražnja.

 

Krk

 

Prema učešću u ukupnom broju dolazaka i noćenja najznačajnija emitivna tržišta i nadalje su redom Njemačka, Italija, Austrija i Slovenija, a unatoč tome što je značajan ovogodišnji porast ostvarilo poljsko tržište, bitno je izdvojiti upravo porast njemačkog, i to za 18% u dolascima i 19% u noćenjima, kao i rast talijanskog, za 3% u dolascima i 2% u noćenjima, te rast austrijskog, za 9% u dolascima i 7% u noćenjima. Prema strukturi dolazaka i noćenja po vrsti objekta i nadalje prednjače kampovi, za kojima slijede turistički apartmani i hoteli. Udio Grada Krka u dolascima u odnosu na ostala otočna mjesta, prenosi Jurina, iznosi 25%, udio Baške 22%, Omišlja 16%, Malinske 14%, Punta 13%, Dobrinja 8% i Vrbnika 2%, dok udio Krka u strukturi noćenja iznosi također 25%, udio Baške 22%, Omišlja 15%, Malinske 14%, Punta 13%, Dobrinja 9% i Vrbnika 2%. Vodeći se iznesenim podacima, zaključuje Jurina, Krk je i ove godine potvrdio naslov otočnog turističkog lidera.

Rasprava o dizajnu vrijednosti kao primarnoj grupi aktivnosti Turističke zajednice startala je predstavljanjem inicijative organiziranog čišćenja plaža - Volim Hrvatsku, u čemu tradicionalno sudjeluje značajan broj volontera te predstavljanjem akcija uređenja šetnica i markiranja biciklističkih staza. Potom su analizirani održani kulturno-zabavni sadržaji čiju organizaciju u cijelosti ili dijelom potpisuje Turistička zajednica, a na bogatu nisku različitih manifestacija dosad je izdvojen najznačajniji dio proračunskih sredstava.

 

Krk

 

Osobita pozornost bila je još jednom, posve zasluženo, usmjerena prema 493. izdanju Krčkog sajma, kao najveće i najzahtjevnije manifestacije u organizaciji Turističke zajednice koja brojnim posjetiteljima iz godine u godinu nudi sve bogatiji i atraktivniji program, združujući pritom zabavne, kulturne, folklorne i povijesne sadržaje, od koncerata na krčkoj rivi, preko natjecanja u rezanju pršuta i oživljene srednjovjekovne i renesansne prošlosti, pa sve do organiziranih besplatnih radionica i raznovrsnog sajmenog dijela. Za realizaciju ovog trodnevnog spektakla, koji na najbolji mogući način opravdava gradsko geslo, ukupno je izdvojeno 530.000,00 kn.

Od ostalih aktivnosti predstavljeno je ulaganje u online komunikaciju, odnosno održavanje Internet stranica i dvaju Facebook profila (jednog namijenjenog gostima, a drugog domicilnom stanovništvu) koji su iznova popularizirani nagradnom igrom, s time da novost predstavlja uvođenje Instagram oglašavanja.

 

04

 

Nadalje, razmotren je i prihvaćen prijedlog Programa rada Turističke zajednice za narednu godinu, zajedno s Financijskim planom, koji prihode i rashode planira u iznosu od 4.900.000,00 kn, što uzimajući u obzir ovogodišnje (rebalansom korigirano) ostvarenje od 4.610.000,00 kn, govori u prilog povećanju od 7%, koje se osim uz sve bolje turističke rezultate vezuje i uz najavljeno povećanje boravišne pristojbe koja bi s dosadašnjih 7,00 kn trebala narasti na 8,00 kn po noćenju. To povećanje prihoda, pored ostalog, planira se usmjerit i na jednu novu, ambicioznu višednevnu manifestaciju, temeljenu na promociji lokalne gastronomije, kulture i glazbe, a koja bi u lipnju naredne godine trebala značajno pridonijeti turističkoj ponudi koja uvodi u samu špicu sezone.

Nakon usvajanja Odluke o izvršenju Financijskog plana Turističke zajednice Grada Krka za 2017. godinu, kao član Vijeća Turističke zajednice otoka Krka iznova je imenovan Darijo Vasilić.

Prijava

Prijava