Prema podacima sustava eVisitor, u srpnju je na području grada Krka ostvaren turistički promet od 254.830 noćenja u komercijalnom smještaju
što predstavlja 70 % noćenja ostvarenih u lanjskom srpnju, dok je u nekomercijalnom smještaju ostvareno 80.079 noćenja, čime je grad Krk uvršten u top 10 destinacija u Hrvatskoj.
Po kategorijama komercijalnog smještaja prednjače objekti u domaćinstvu sa 128.530 noćenja odnosno 71 % ostvarenja te kampovi koji su ostvarili 103.575 noćenja što iznosi 71 % prošlogodišnjeg srpanjskog ostvarenja. Slijede hoteli s 14.795 noćenja odnosno 47 % prošlogodišnjeg rezultata. U ostalim ugostiteljskim objektima za smještaj ostvareno je 3.909 noćenja (81 % prošlogodišnjeg ostvarenja), a u objektima na OPG-u zabilježen je porast broja noćenja za 17 % što iznosi 4.021 noćenja.
Ostvareni turistički promet na području Grada Krka u razdoblju 01.01.-31. 07. 2020.
S ostvarenjem od 350.121 noćenja i 61.275 dolazaka u prvih sedam mjeseci ove godine, grad Krk bilježi ostvarenje od 50 % prošlogodišnjih noćenja. U segmentu turističkog smještaja u dosadašnjem dijelu godine najpopularniji su objekti u domaćinstvu sa 166.059 noćenja, udjelom od 47 % i ostvarenjem 60 % prošlogodišnjeg rezultata. Slijede kampovi sa 152.820 noćenja, udjelom od 44 % i ostvarenjem 49 % u odnosu na prošlu godinu.
U hotelima je ostvareno 19.817 noćenja odnosno 6 % udjela u noćenjima i 21 % prošlogodišnjeg ostvarenja, dok su ostali ugostiteljski objekti za smještaj ostvarili 5.202 noćenja i udjel od 1,5 % te zabilježili ostvarenje na razini 56 %.
Navedeni podaci ukazuju da je ove, neizvjesne turističke sezone, smještaj koji omogućuje privatnost i socijalnu distancu najbolje popunjen. Iako imaju mali udio u ukupnom broju noćenja, svega 2 %, vrijedno je spomenuti i kategoriju smještaja objekata na OPG-u, koji s ostvarili rast od 20 % i ostvarili 6.223 noćenja u odnosu na prošlogodišnji rezultat te potvrđuju preferiran oblik smještaja gostiju u aktualnim okolnostima.
Vodeće tržište je Njemačka, slijede Slovenci
Vodeće tržište je Njemačka s udjelom od 43 % u ukupnim noćenjima u prvih 7 mjeseci s čak 149 264 noćenja i ostvarenjem od 56 % prošlogodišnjeg prometa. Slijede Slovenci s udjelom 20 %, Austrijanci s 8 %, domaći gosti sa 6 %, Česi s 5%.
A place to call home – odmor s naglaskom na sigurnost
Ostvarenje ovakvih rezultata povezano je s povoljnom epidemiološkom situacijom na našem području, fleksibilnošću i prilagodljivošću turističkog sektora te kontinuiranoj prisutnosti na našim tradicionalnim najznačajnijim emitivnim tržištima, a u ovim trenucima je presudan i značaj Krka kao lako dostupne auto destinacije, ali i promocije kao sigurne destinacije, koja obiluje plažama, kulturno-povijesnim znamenitostima i mogućnostima za aktivan odmor u prirodi, idealnim u uvjetima kada gosti preferiraju individualne aktivnosti u destinaciji.