Travel to taste / Put do okusa Krka, promotivna gastronomska kampanja Turističke zajednice Grada Krka i ove godine poziva vas na uključenje i suradnju u novo proljetno izdanje.
Cilj kampanje je prvenstveno promocija lokalne gastronomije i autohtonih sezonskih namirnica otoka Krka kroz maštovita i ukusna jela u vašim objektima.
Grad Krk u protekloj je godini ostvario odlične turističke rezultate, kako za vrijeme ljetne sezone kao i u vrijeme posezone. Ukupan broj ostvarenih noćenja na području Grada Krka za razdoblje svih 12 mjeseci u 2021. godine iznose 1.299.477 što je čak 62% više nego u istom razdoblju 2020. godine odnosno 85% ostvarenja u usporedbi s rekordnom 2019. godinom.
Priželjkujući bolje rezultate u predsezoni ove godine, namjera nam je marketinškim aktivnostima privući što veći broj posjetitelja i gostiju. Vjerujemo da uz popularne Outdoor aktivnosti te zanimljiva gastronomska iskustva možemo spremno dočekati otvaranje objekata i privući prve goste u naš grad!
Kao i do sada molimo sve zainteresirane da nam dostave sljedeće informacije:
PRIJAVA I UVJETI ZA SUDJELOVANJE
- Pri prijavi dostaviti podatke o objektu: točan naziv objekta, adresu, kontakt broj, e-mail, web stranica, društvene mreže.
- Dostaviti 1 promotivni jelovnik s jelima koja se povezuju s otokom Krkom i lokalnim namirnicama.
- Dostaviti do 5 jela za promo kampanju, od lokalnih namirnica s naglaskom na sezonske namirnice.
- Dostaviti kraći tekst o vašem objektu (povijest, tradicija, ciljevi i slično) kako bi ga mogli predstaviti tijekom promocije.
Prijaviti se možete putem online obrasca zaključno do 25. ožujka 2022. godine.
U promociji jela koristit će se fotografije izrađene tijekom dosadašnjih izdanja ako udovoljavaju ponudi vaših jela koje planirate ponuditi. Ako imate nova jela a nedostaju vam atraktivne fotografije slobodno nas kontaktirajte za dogovor oko fotografiranja istih.