Deutsch

8. Dan turizma Grada Krka

Pozivamo Vas na
8. DAN TURIZMA GRADA KRKA
Naše godišnje okupljanje održati će se u hotelu Dražica u utorak, 21. listopada 2014.

Poštovani, još jedna sezona je iza nas, i prilika je da se na našem godišnjem okupljanju osvrnemo na ovu neobičnu godinu i vidimo svi zajedno što iz nje možemo naučiti. Biti će nam drago da se odazovete pozivu, i date svoj doprinos kreiranju turističke i svake budućnosti grada Krka, te turističke destinacije Krk.

Radi lakše komunikacije rad će biti podjeljen u grupe prema srodnosti djelatnosti, a glavni zaključci biti će izneseni na zajedničkom dijelu. Kao i do sada, u radu će sudjelovati i predstavnici javnog sektora na čelu sa gradonačelnikom gospodinom Darijem Vasilićem kako bi aktivnosti javnog i privatnog sektora bile što usklađenije.

Satnica sastanaka nalazi se na kraju dopisa. Za predstavnike javnog sektora molimo da se odazovu na sve naveden termine, a za predstavnike gospodarstva da odaberu grupu u koju spada njihova djelatnost.

Teme koje bismo voljeli prokomentirati navednene su u nastavku, te vas molimo da pripremite vaše komentare i sugestije kako za struku tako i za javni sektor. Osvrt na sve ove teme može se dostaviti i u pismenoj formi. Unaprijed hvala na doprinosu.

1. Dojam o destinaciji

  • Ugostiteljski kapaciteti – hoteli, kampovi, privatni smještaj, objekti koji uslužuju hranu i piće – primjerenost i reprezentativnost smještajnih kapaciteta, ambijentalna usklađenost, raznovrsnost ponude, kultura stola, autohtonost ponude, cijene, kanali prodaje
  • Promet – rješenja prometa u mirovanju, regulacija prometa u kontaktnim pješačkim zonama, promet na moru, autobusni kolodvor, javni prijevoz
  • Ljudski resursi i javna infrastruktura – dojam o javnoj infrastrukturi, uređenost i organiziranost prostora i estetski dojam, opći dojam, čistoća, uređenost i održavanost plaža, šetnice i biciklističke staze, uređenost fasada, urbana galenterija
  • Trgovina – ponuda i ugođaj u trgovinama, raznovrsnost ponude, čistoća, ljubaznost i uslužnost osoblja, izgled i ponuda na štandovima
  • Kultura i zabava – količina i raznolikost kulturnih i zabavnih događanja, raznolikost i primjerenost ponude

2. Planovi za 2015. godinu, prijedlozi i sugestije

3. Razno

Grupacije i satnica

15.00 - 16.00 Hoteli , Kampovi i Turističke agencije
16.15 – 17.15 Ugostitelji i iznajmljivači privatnog smještaja
17.30 - 18.30    Ostali suradnici, sudionici i nosioci turističke ponude – trgovačka i uslužna djelatnost, poljoprivredne udruge, udruga brodara, ronilački centri, sportska društva (planinari, biciklisti, …)
18.30 Zajednički susret svih sudionika, zaključna riječ i domjenak