U Maloj gradskoj vijećnic, 28. studenog 2014. godine, održana je prva sjednica novog saziva Skupštine Turističke zajednice Grada Krka koju su zajednički moderirali njezin predsjednik Darijo Vasilić i direktorica Turističkog ureda Nataša Jurina.
Nakon što je jednoglasno usvojena Službena bilješka s prethodnog zasjedanja te verificiran mandat Šima Opačaka kao novog predstavnika Hotela Bor u Skupštini Turističke zajednice, Nataša Jurina podnijela je Izvješće o radu za 2014., prezentiravši i ovogodišnje financije, odnosno, zbog povećanih prihoda, rebalans Financijskog plana. Kako je istaknula na samom početku, ovogodišnji se rezultat, unatoč blagom padu, jako približio prošlogodišnjem, što znači da i 2014. možemo smatrati izuzetnom, budući da je 2013. godine u odnosu na prethodnu zabilježen rast od čak 6%. Ako to prenesemo u statistiku iz iste se dade iščitati, nastavlja Jurina, kako je na području Grada Krka, između 01. siječnja i 30. rujna, kada se događa i najveći broj aktivnosti, ostvareno¬ ukupno 158.067 dolazaka i 939.514 noćenja, što u obije statističke činjenice, u odnosnu na prethodnu godinu, govori u prilog smanjenju od 1%. Prema učešću u ukupnom broju dolazaka i noćenja glavna tržišta i nadalje su Njemačka, Slovenija, Italija, Austrija i Nizozemska. Najznačajniji porast ostvarilo je njemačko tržište bilježeći povećanje od 6% u dolascima i 8% u noćenjima, za kojim slijede nizozemsko i austrijsko. Prema strukturi dolazaka i noćenja po vrsti objekta i nadalje prednjače kampovi, zatim apartmani i hoteli, međutim dok smještaj u kampovima, ako se promotre noćenja, bilježi rast od 3%, onaj u apartmanima iznenadio je padom od 5%, što predstavlja temu o kojoj će se sigurno raspravljati u narednom periodu. Udio Grada Krka u dolascima u odnosu na ostala otočna mjesta, tumači Jurina, iznosi 25%, udio Baške 22%, Omišlja 19%, Punta 13%, Malinske 12%, Dobrinja 7% i Vrbnika 1%. Udio Grada Krka u strukturi noćenja iznosi 25%, udio Baške 22%, Omišlja 17%, Punta 14%, Malinske 13%, Dobrinja 8% i Vrbnika 2%. Uzimajući u obzir najveći broj dolazaka i noćenja na otoku, zaključuje Jurina, Grad Krk je i ove godine zadržao titulu najjačeg otočnog turističkog mjesta.
Rasprava o funkcionalnom marketingu kao jednoj od primarnih zadaća Turističke zajdenice startala je predstavljanjem inicijative organiziranog čišćenja plaža - Volim Hrvatsku, u čemu tradicionalno sudjeluje značajan broj volontera te akcije podizanja Plavih zastava koje predstavljaju najpriznatiji model ekološkog odgoja i obrazovanja, kada je u pitanju briga za more i obalni pojas. Inzistiranje na turistima što atraktivnijem okolišu također se nastavilo s ulaganjem u redovno održavanje i markiranje šetnica.
Potom su analizirani održani kulturno-zabavni sadržaji čiju organizaciju u cijelosti ili dijelom potpisuje Turistička zajednica, a bogata niska različitih manifestacija, za koje se izdvaja najznačajniji dio proračunskih sredstava, točnije 760.475,18 kn, predstavljena je u dvije cjeline. U tematske su tako potpali Krčki karneval, Drobnica fest, Putevima zlatnih kapi krčkog blaga, Scuba fest, Krk Spring Bike Adventure, Pozdrav ljetu, Beach Balance, Krčki sajam, Dani smokava i Bodul Bike, dok su kao ostale izdvojene Uskršnji doručak, Liburnija Orienteering Meeting, izložba na otvorenom Prijatelj mora - Crno/bijelo '60-ih, Krčaka jedra i dokumentarno-izložbeni projekt MI.14 - nagrade & događanja. Osobita pozornost bila je, posve zasluženo, usmjerena prema ovogodišnjem jubilarnom 490. izdanju Krčkog sajma kao najvećoj i najzahtjevnijoj manifestaciji u organizaciji Turističke zajednice koja brojnim posjetiteljima već tradicionalno nudi program na čak četiri pozornice, sjedinjujući zabavne, kulturne, folklorne i povijesne motive, od popularnih koncerata na krčkoj rivi, preko jedinstvenog natjecanja u rezanju pršuta, pa sve do oživljene antičke, srednjovjekovne i renesansne prošlosti.
Od ostalih inicijativa izdvojeno je puštanje u promet novog virtualnog višejezičnog vodiča Putevima grada povijesti i kulture. Radi se o korisnoj aplikaciji što je pokreću GPS senzori mobilnih ili tablet uređaja koji korisnike vode i upoznaju sa četrdesetak lokacija duž krčke starogradske jezgre kako bi im se što plastičnije ukazalo na bogatu i zanimljivu prošlost tisućljetnog grada. Pored toga, pružena je podrška eko-inicijativi Plava vreća, ali i nastavljen rada na projektu Dar iz Krka u okvirima kojeg se jednom godišnje raspisuje natječaj za prijavu rješenja originalnog krčkog suvenira. Govoreći o edukaciji spomenute su uspješne radionice namijenjene ugostiteljima i privatnim iznajmljivačima, prva priređena u suradnji s Klubom Gastronaut, a potonja s tvrtkom Heraklea.
Da se mnogo ulaže i dobro radi svjedoče i ovogodišnja priznanja, najprije ona dodijeljena na Danima hrvatskog turizma, u akciji Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku, i to prvo mjesto Kampu Krk u kategoriji najboljeg srednjeg kampa na Jadranu te drugo mjesto Valamar Koralj Romantic Hotelu u kategoriji najboljeg hotela na Jadranu s 3*. U akciji Naj kamp Adria, koju potpisuje slovenski kamping portal avtokampi.si, nagrade su primili najbolji hrvatski i slovenski kampovi, a među njima kampovi Ježevac i Bor, dok je Turističkoj zajednici otoka Krka na 21. Interstasu, međunarodnoj smotri turizma, filma i krajobraza, uručena prestižna međunarodna turistička nagrada Zlatni Interstas.
U drugom dijelu Skupštine razmotren je prijedlog Programa rada Turističke zajednice za narednu godinu iz kojeg je vidljivo kako su ukupni prihodi i rashodi planirani u iznosu od 4.170.000,00 kn. Analizirajući njegove stavke, istaknuta su novouvedana, odnosno povećanja izdvajanja među kojima i ulazak u Program Hrvatska 365 te sudjelovanje na nadolazećem sajmu kampova koji se svake godine organizira u Stuttgartu, a kojem je 2015., kao regija, partner upravo Kvarner.
Na kraju zasjedanja, nakon usvajanja Odluke o izvršenju Financijskog plana Turističke zajednice Grada Krka za 2015. godinu, u Turističko vijeće Turističke zajednice otoka Krka, pored Darija Vasilića imenovana je Svjetlana Volarić, dok će interese Turističke zajednice Grada Krka u Skupštini Turističke zajednice otoka Krka zastupati Mile Pavlica, Zoran Morožin, Tatjana Frančišković, Vesna Depope, Lucija Petrak i Sanjin Barbalić. Novom predstavnicom tvrtke Hoteli Krk d.d. u Vijeću Turističke zajednice Grada Krka izglasana je Tatjana Frančišković.
https://www.tz-krk.hr/de/nachrichtenarchiv/stadt-veranstaltungen/predstavljeni-ovogodisnji-turisticki-rezultati#sigProId7627d9c790