Ur. broj: 01/12-2023
Krk, 02.06.2023.
Temeljem odluke donesene na 20. redovnoj sjednici Turističkog vijeća TZG Krka održanoj dana 01.06.2023. godine i usvojenog Godišnjeg programa rada s financijskim planom Turističke zajednice Grada Krka za 2023. godinu, objavljuje se
JAVNI POZIV
za iskazivanje interesa za organizaciju ugostiteljskih usluga za vrijeme trajanja manifestacije „Krčki sajam“ u periodu od 8.8 – 10.8.2023. godine
1. PREDMET JAVNOG POZIVA
Turistička zajednica Grada Krka (u daljnjem tekstu TZG Krka) poziva zainteresirane pravne i fizičke osobe (u daljnjem tekstu:ponuditelji) da podnesu ponude za pružanje ugostiteljskih usluga tijekom manifestacije „Krčki sajam -Lovrečeva“pod uvjetima iz ovog natječaja.
2. LOKACIJA
TZG Krka organizator je manifestacije koje će se održati u razdoblju od 8.8. do 10.8. 2023. godine na lokaciji Grada Krka.
Predmet ovog Javnog poziva su lokacije kako slijedi: Krčka riva – Ribarski mul
Priprema i postavljanje objekata, uređaja i opreme odvijat će se 7. kolovoza od 5:00 sati do 17:00 sati, ali bez prometovanja od 9:00 sati do 14:00 sati.
Radno vrijeme ugostiteljskog objekta: 18:00 – 02:00
Raspremanje i čišćenje javne površine započet će 11. kolovoza u 05:00 sati do 17:00 sati, ali bez prometovanja od 9:00 sati do 14:00 sati.
Izabrani ponuditelj dužan je javnu površinu osloboditi od osoba i stvari i ostaviti istu urednom i čistom najkasnije dana 11. kolovoza do 17:00 sati.
Pravo prijave imaju pravne i fizičke osobe s registriranom djelatnošću pružanja ugostiteljskih usluga i/ili organizacije manifestacija i/ili sličnih javnih događanja.
Ponuditelj ne smije imati dugovanja po osnovi davanja o kojima vodi Porezna uprava te dugovanja naspram Gradu Krku i TZG Krka po bilo kojoj osnovi.
3. OBVEZE IZABRANOG NOSITELJA
- organizirati ugostiteljsku djelatnost na manifestaciji „Krčki sajam“ sukladno čl. 12. Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti NN 85/15, 121/16, 99/18, 25/19, 98/19, 32/20, 42/20 i 126/21i to:
- postaviti minimalno dva pokretna ili montažna ugostiteljska objekta sa ponudom jela ili jela i pića i maksimalno dva pokretna ili montažna ugostiteljski objekt sa isključivom ponudom pića i sve potrebne ugostiteljske opreme sukladno prisilnim propisima, a na način da ponuda jela bude raznolika, tematski bliska destinaciji te da isključuje ponudu fast fooda (hamburgeri, čevapčići, kebab i slična neautohtona jela) s time da je maksimalna površina objekta s ponudom jela ili jela i pića 15m2, te maksimalna površina objekta sa ponudom pića 10m2, te maksimalan broj objekata 6
- obvezno koristiti/postaviti znak Krčkog sajma (znak i upute za apliciranje daje na raspolaganje TZG Krka)
- koristiti isključivo suncobrane osigurane od strane TZG Krka
- ne puštati glazbu
- osigurati čistoću (vraćanje u prvobitno stanje) lokacije po završetku manifestacija
- organizacija osoblja potrebnog za obavljanje: posluživanja pića i hrane, čišćenja prostora, skupljanje i odlaganje otpada na za to predviđeno mjesto (po potrebi dodatni koševi za smeće)
- podmirivanje troškova električne energije za razdoblje korištenja
- plaćanje kotizacije za sudjelovanje u iznosu od 500,00 EUR po svakom ugostiteljskom objektu
- u slučaju donošenja odluke o obustavi manifestacije od strane nacionalnog i/ili županijskog i/ili gradskog Stožera civilne zaštite, izbrani ponuditelj dužan je o svom trošku provesti sve radnje radi obustave manifestacije;
- u slučaju kršenja preuzetih obveza od strane izabranog ponuditelja, izabrani ponuditelj dužan je platiti TZG Krka ugovornu kaznu u iznosu od 1.000,00 EUR za svaki dan kršenja
- u slučaju da izabrani ponuditelj krši i/ili ne ispunjava preuzete obveze, TZG Krka ima pravo jednostranog raskida ugovora odnosno poništenja odluke o odabiru bez ikakvih obveza prema ponuditelju
4. ORGANIZATOR MANIFESTACIJA (TZG KRKA) PREUZIMA SLJEDEĆE OBVEZE I TROŠKOVE
- pribavu potrebnih suglasnosti od Grada Krka za postavljanje ugostiteljskih objekata
- organizaciju zaštitarske službe za cijelo vrijeme trajanja manifestacija
- prijavu javnog okupljanja za cjelokupnu manifestaciju
- promociju manifestacije
- osiguranje popratne infrastrukture u vidu dekoracije, stolova i klupa, suncobrana
5. NAČIN PROVOĐENJA
Iskazivanje interesa za javni poziv se provodi podnošenjem pisanih ponuda.
Ponuda treba sadržavati:
1. naziv/ime i prezime ponuditelja (adresa sjedišta/prebivališta, OIB, ime i prezime
odgovorne osobe, telefon, e-mail, broj žiro računa (IBAN) i naziv banke).
2. detaljni opis vrste ponude koja se nudi, asortiman robe, jela, pića, napitaka i drugih sadržaja.
Proizvodi i usluge u odnosu na koje je prihvaćena ponuda bitan su element Ugovora o organizaciji ugostiteljskih usluga pa ukoliko ponuditelj bude nudio proizvode različite od onih koje je naveo u svojoj ponudi, TZG Krka može jednostrano raskinuti ugovor te isključiti ponuditelja iz predmetne manifestacije
3. dokaz o tehničkoj i stručnoj sposobnosti: navesti minimalno 3 (slovima: tri) održane manifestacije kojih je organizator bio ponuditelj i to iste ili slične kao što je predmet javnog poziva, a koje su izvršene u razdoblju 2016. do 2022. godine, s naznakom vrijednosti, datuma održavanja manifestacije i naziva naručitelja. TZG Krka zadržava pravo zatražiti od ponuditelja potvrdu o uredno izvršenim obvezama izdanu od strane naručitelja.
Uz ponudu je potrebno priložiti:
1. dokaz pravne i poslovne sposobnosti: preslika ili izvornik iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta kojim ponuditelj dokazuje upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta, ponuditelj može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela. Izvadak ili izjava ne smiju biti stariji više od tri mjeseca računajući do dana isteka roka za dostavu ponuda. Ponuditelj mora biti registriran za pružanje ugostiteljskih usluga i/ili organizaciju manifestacija i/ili sličnih javnih događanja
2. uvjerenje o plaćenim svim obvezama za koje evidenciju vodi Porezna uprava, ne starije od 30 dana; TZG Krka samostalno provjerava stanje duga kod Grada Krka
3. potpisanu izjavu kojom prihvaćaju sve uvjete iz ovog Javnog poziva (sadržano u obrascu ponude).
6. ODABIR PONUDITELJA
Otvaranje i pregled ponuda provest će Povjerenstvo za odabir ponuda, a odluku o izboru donosi Turističko vijeće TZG Krka.
Ponude koje nisu potpune, pravovremene te koje ne udovoljavaju gore propisanim uvjetima neće se razmatrati.
Kriterij za odabir ponuditelja u Javnom pozivu su sljedećim redom:
1. prigodni i raznovrsni meni/jelovnik (detaljan popis jela i pića) koji se boduje s 1 do 20 bodova
2. ponuda jela s lokalnim namirnicama koje se boduje s 10 bodova
3. sudjelovanje na manifestacijama u organizaciji TZG Krka koje se boduje s 5 bodova
Lokacija za održavanje manifestacije dozvoljava postavljanje maksimalno 6 (šest) pokretnih ili montažnih ugostiteljskih objekata.
U slučaju da po odabiru najboljeg ponuditelja, preostanu mjesta za postavljanje objekata, ista će se ponuditi sljedećem rangiranom ponuditelju uz uvjet da ponuda mora biti koncipirana odnosno korigirana s obzirom na broj praznih mjesta na način da ne isključuje ponudu hrane.
7. SKLAPANJE UGOVORA
Ovaj Javni poziv će se objaviti na web stranici TZG Krka.
TZG Krka će sa odabranim ponuditeljem sklopiti Ugovor o organizaciji ugostiteljskih usluga.
TZG Krka zadržava pravo ne izabrati niti jednog ponuditelja.
TZG Krka nije dužna davati posebna obrazloženja zbog izbora ponuditelja i pri svemu ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuditeljima.
Izabrani ponuditelj dužan je svoju djelatnost uskladiti s pozitivnim zakonskim propisima RH, osigurati poštivanje higijensko-tehničkih uvjeta i ishoditi prethodne sanitarne suglasnosti te ostale suglasnosti nadležnih tijela ukoliko je potrebno za obavljanje djelatnosti, te poštivati propise o javnom redu i miru i komunalnom redu, polazeći od posebnosti ove manifestacije. U slučaju da inspekcijski ili neki drugi nadzor nadležnih tijela utvrdi nepravilnosti u poslovanju sudionika, TZG Krka ne snosi nikakvu odgovornost za isto.
Nepridržavanje uvjeta i sadržaja prihvaćene ponude razlog je za jednostrani raskid ugovora od strane TZG Krka.
8. ROK ZA PODNOŠENJE I NAČIN DOSTAVE PONUDE
Prijavitelji su dužni ponudu dostaviti u zatvorenoj omotnici osobno na adresu TZG Krka: Turistička zajednica Grada Krka, Vela placa 1/1, 51500 Grad Krk osobno ili preporučenom poštom.
Na omotnici treba naznačiti adresu: TURISTIČKA ZAJEDNICA GRADA KRKA, Vela placa 1/1, 51500 Grad Krk uz naznaku «Ponuda za javni poziv»
Ponude moraju biti zaprimljene u Turističkom uredu TZG Krka najkasnije do 12.06.2023. godine do 15:00 sati neovisno o načinu dostave.
Ponude koje nisu potpune, pravovremene te koje ne udovoljavaju gore propisanim uvjetima neće se razmatrati.
Odluka o izboru ponuditelja objavit će se na web stranici Turističke zajednice Grada Krka najkasnije do 20.06.2023. godine.
TURISTIČKA ZAJEDNICA GRADA KRKA
Vela placa 1/1, 51500 Krk
Tel: 051 221 414
e-mail: