Hrvatski

Turistički djelatnici na tematskoj radionici učili o vještinama komuniciranja

Turistički djelatnici na tematskoj radionici učili o vještinama komuniciranjaU Velikoj vijećnici Grada Krka, 14. ožujka 2015. godine, s ciljem što potpunije pripreme za aktivnosti u nadolazećoj turističkoj sezoni, održana je višesatna radionica namijenjena turističkim djelatnicima s područja Grada Krka.

Ovaj besplatni edukativni program realiziran je na inicijativu Turističke zajednice Grada Krka, a isti je proveden u suradnji sa zagrebačkom Agencijom za mystery shopping i unapređenje usluga Heraklea.

Zajedno s krčkom Turističkom zajednicom, ističe Sanja Gomuzak, direktorica spomenute agencije, organizirana je radionica na temu kvalitete usluga u turizmu s naglaskom na otkrivanje potencijalnih mogućnosti u komunikaciji s gostima uzimajući u obzir najrazličitije situacije. Ovom se programu tako priključilo dvadesetak turističkih djelatnika s područja Grada Krka, a edukacija se provodi i u ostalim otočnim mjestima. Naime, interesa za ovakve radionice ne manjka, obzirom da Heraklea već nekoliko godina provdi projekt Tajni gost koji nas uči, koliko našim manama, toliko i vrlinama, s time da se tijekom edukacije više koncentriramo na detektirane boljke, odnosno segmente komunikacije što ih svakako možemo učiniti boljima. Tijekom same radionice, nastavlja Gomuzak, kroz interaktivne i zanimljive vježbe, polaznici su učili o važnosti prvog dojma budući da je testiranje pokazalo kako upravo u tom segmentu imamo najniže ocjene, zatim što svrsishodnijoj komunicirati u situacijama rješavanja reklamacija i prigovora, modelima nuđenja dodatnih usluga te načinima poliranja svakodnevne komunikacije kako bi, u namjeri da nam se gosti iznova vrate, ostavili što bolju sliku.

Projekt Tajni gost, zaključuje Gomuzak, provodi se tijekom najfrekventnijih ljetnih mjeseci, a kako bi se dobio što istinitiji presjek stanja kvalitete usluga u turizmu, posjećuju se sve lokacije koje najčešće pohode i redovni gosti, od hotela i restorana, preko privatnog smještaja i agencija, pa sve do pošti, benzinskih crpki ili maloprodajnih objekata, a valja primijetiti kako otok Krk predstavlja jednu od rijetkih destinacija gdje su ovo istraživanje podržala gotovo sva njegova turistička mjesta.